maandag 16 mei 2011

Terug uit BENIN

Op 10 mei kwam ik een hele ervaring rijker terug uit Benin.
De trip is succesvol te noemen omdat het geld wat ik van het Hans Blankert fonds had meegekregen, door de Hogeschool ESCG goed is geinvesteerd. De direkteur dhr. Theophile Atekpo is in Benin een geziene man, die het goed voor heeft met de educatie van de jonge mensen in Benin.
Een uitgebreid schriftelijk verslag is hier niet op zijn plaats. Ik heb antwoord gekregen op alle vragen die ik had.
Voor een ieder die hierin geinterresseerd is heb ik hier een beeld verslag gemaakt van dit
VEHICLE project van de PUM.
We starten een 4 jarige analisten opleiding in samenwerking met
Marjan Kroone van stichting Aktie Benin
Dit is de dan de enige analisten opleiding in Benin, men heeft een enorme behoefte aan deze gekwalificeerde vakmensen.
We hebben 3 USP's vastgesteld waarmee de Hogeschool ESCG het toekomstige beleid zal gaan uitvoeren. Dit door middel van een marketingplan wat ik ga maken in samenwerking met de oud minister van onderwijs in Benin dhr. Karim Dramane.
Hieronder volgt de foto-impressie van mijn reis:
  1. Onderweg naar en in Parakou
  2. De school waarvoor ik werk
  3. Het eten in Parakou
  4. De mensen waarmee ik werk
  5. De 3 USP's
  6. Naar Marjan Kroone in Boukombe
  7. Het analisten project
  8. Het WC-Douche Project
  9. Het materiaal wensenlijstje
Op 9 mei kreeg ik het erelidmaatschap van de
Parakou LION's club.


Als er vragen zijn ben ik bereikbaar op het navolgende email adres
fokjewalma@gmail.com

Geen opmerkingen: