vrijdag 14 december 2012

wat krijg ik te horen en te zien

Over 24 uur zit ik in het vliegtuig naar Cotenou, waar Theophile Atekpo mij opwacht, om de  volgende dag samen door te reizen naar Parakou.
SPANNEND,
want wat heeft hij bereikt in de afgelopen 1,5 jaar.

Het practicum lokaal is klaar, maar is het ook hygiënisch om in te werken. Met welke boeken en/of methode gaan ze werken? Zijn er ziekenhuizen waar de studenten stage mogen lopen? Wat vinden de docenten hoe ze de opleiding vorm en inhoud gaan geven. Allemaal vragen waarop ik antwoord hoop te krijgen. 

Voor Tchouakpe Hyppolite een economie student die dit jaar afstudeert
aan de universiteit in  Parakou, heb ik goede laptop en ook eentje voor de ESCG school.

Verder nog een draagbare overhead projecter + sheets + lampen.
Over 2 weken heb ik antwoorden op mijn vragen en zal ik verslag geven op deze BLOG.

Geen opmerkingen: