zaterdag 1 oktober 2011

wat ik niet wist.....


Tijdens het verzamelen van materiaal voor de opzet van een practicumlokaal, kom ik tot de ontdekking dat we van ziekenhuizen niets krijgen. Mijn familieleden, zitten allemaal in de zorgsector, dus dacht ik simpelweg, dat het verzamelen van klein laboratorium materiaal voor mij "een fluitje van een cent zou zijn". Niets is minder waar. Ik weet nu ook waarom, in alle ziekenhuislaboratoria. zijn de oorspronkelijke werkzaamheden overgenomen door grote geautomatiseerde apparaten. Alleen opleidingen hebben dat kleine materiaal [ zoals reageerbuisjes/ etc.] nodig voor het aanleren van de basiscompetenties voor de leerling_analisten. Gelukkig heeft de Hogeschool Utrecht nog materiaal wat weg kan. Ook heb ik hier in Leiden aangeklopt bij het in aanbouw zijnde ROC Leiden, Maar helaas deze school heeft al banden aangeknoopt met Kenia. De enige oplossing voor dit moment is dat ik binnenkort nog eens een keer mijn contacten aanschrijf.
Als je wilt weten wat de stand van zaken is,

hier vind je de lijst over wat er al is, en over wat we nog nodig hebben.


Geen opmerkingen: